Startsidan

Kladdkaka

Godkväll. Nyss åt jag och Eric och mamma en kladdkaka med grädde eller glass och det var gott vill jag lova! Nu mår jag dåligt och det är inte så bra. Snart är det väl dags att gå och sova eftersom vi ska jobba imorgon. Åsa är i och för sig så snäll att hon låter oss börja tio imorgon vilket känns skönt. Förresten så kanske jag ska ge er mitt suveräna recept på kladdkaka så ni kan njuta lika mycket som jag.

Jag borde ta tag i mig själv och göra lite headersar men det känns inte så kul just nu så därför gör jag det inte. Dessutom får jag så dålig respons på det jag gör så det tar sån tid att få den klar. det är jobbigt.

Nu ska jag göra en grym spelningslista i Media Player. Hej då!

Kommentarer
Av: Carro

Jag gjorde en kladdkaka med en glasyr av kondenserad mjölk (som man kokar upp) som var kvar sen jag gjort en lyxkaka. Det var muuuumzzz.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback