Startsidan

Lista

MIG:
1. Hur lång är du? - 179 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? - Mindre
3. Vad pluggar du? - Ingenting just nu
4. Har du långt hår? - Ganska
5. Vilken hårfärg har du? - brunt
6. Sminkar du dig? - Bara när jag ska vara vacker
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - Rosa och svart

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? - Ja
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - Jag är ingen trotsig tonåring
3. Hur många syskon har du? - Ett
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? - Jag förstår inte vad du säger
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - Tacos
6. Hur många ställen har du bott på? - Ett
7. Vem i din familj stör du dig mest på? - Alla och ingen
8. Vilken familjemedlem är snällast? - Jag
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - Idag jobbade vi ihop
10. Hur gammal är din mamma? - 25

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? - I förrgår
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? -Minns inte
3. Har du kysst nån kompis? - NEJ!
5. Vem har du varit kompis med längst? - Susanne och Camilla
6. Vem känner dig bäst? - Susanne och Eric
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? - Ja
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - Nej

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? - Svarta jeans, rosa skjorta utan ärmar
2. Har du bytt om idag? - Ja
3. Favorittröja? - Nån jag inte ser tjock ut i
5. Har du gett bort kläder nån gång? - Ja
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - Ja
7. Har du handlat kläder genom internet? - Nej
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? - Nej
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? - Sån brynja eller vad det heter
10. Vad använder du för skor? - Converse

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? - Ja
2. Klä dig annorlunda? - Ja så länge jag tycker det ser bra ut
3. Vara dig själv? - Ja
4. Visa dig i bikini/badbyxor? - Ja, men helst inte
5. Fisa inför din pojk/flickvän? - Ja såklart!
6. Pierca dig? - Jahaarå
7. Dig på utmaningar? - Jovars
9. Vara omogen? - Ja
10. Äta småkryp? Nej!

RANDOM:
1. Vet du vem FATO är? - Nej
2. När tuggade du tuggummi senast? - Igår
3. När var du på semester senast? - Var i Stockholm över nyår
4. Vilken färg är det på din tandborste? - Blå
5. Är ditt hår tråkigt? - Ja, jättetråkigt
6. Vad har du för påslakan just nu? - Rödvitt
9. När ska du gå och lägga dig? - Efter Hannas party
10. Gillar du spindlar? - Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback