Startsidan

Matlagning i mängder

Det var ett himla hets att få klart lunchen i tid vill jag lova. Det slutade med att jag var tvungen att skjutsa mamma till jobbet för hon hann inte ta bussen. Jag blev i alla fall dömätt av hälften jag skulle käka så jag åt inte upp allt. Hoppas det inte gör något. Det var hur starkt som helst också. Jag har aldrig svettats när jag har ätit förut. Det brukar bara vara pappa som gör det. Nu ska jag he in bilderna på mitt nya linne på datorn och sen ska jag börja med middagen och kvällsfikat och morgondagens måltiden. Huvva. Imorgon ska jag i alla fall jobba så då får jag lite mer pengar och det är bra. Vid klockan tre ska jag äta mellanmål också, en skiva mager mozzarella och tre cashewnötter. Förstår ni, TRE STYCKEN! Ja, det är komiskt det där. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback