Startsidan

Nakna män

Hej gott folk! Imorse, eller kanske runt elva, ringde Susanne och väckte mig. Då kom hon hit så gick vi med Urax och skjutsade pappa till flyget för han ska till Stockholm. Eller alltså han är där nu till på söndag om någon undrar. Sen åkte vi en sväng och jag köpte en väska och hon ett par skor. Jag kan visa väskan sen och tro det eller ej, det är en sån handväska som man inte ska ha över huvudet och axeln. Men jag kommer nog ha den så i alla fall. Ni får se.

Sen skulle jag ju skjutsa Jessicka till dansen så det har jag gjort och nu är jag hemma. Snart ska vi käka lite middag och sen klockan åtta är det dags för Så ska det låta! Det ska bli roligt!

Imorgon åker min kära Eric hem från Åre OCH HAN HAR GJORT EN FÄRGKLICK PÅ MIN HJÄLM! Nu när jag försöker att ringa och skälla på honom så svarar han inte. Dålig stil. Jag skulle tro att han sitter i bastun med massa nakna gubbar. Huvvaligen.

Kommentarer
Av: Malin

Urax red jag en häst som hette förut. Såg direkt namnet i din text men det handlar inte om någon häst inte ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback