Startsidan

Present

Snart ska vi käka middag och jag är hungrig. sen efter det kommer Sandra för då ska vi fixa lite till Hannas present som hon ska få på lördag då hon har värsta festen. Jag får hoppas att jag är frisk och kry då för det är ju inte så roligt att gå på fest och vara sjuk. Fast jag ska bara dit och dricka fanta och äta godis och sånt. Jag har hört att det bjuds på sånt. Eller, fantan har jag och Sandra blivit lovade eftersom vi inte ska dricka alkohol. Sandra är ju nykterist och jag ids inte. Man mår bara dåligt och det är dyrt och jag ska jobba dagen efter. Inte bra alls alltså. Fast Hanna har sagt att hon ska bjuda på ett glas champagne och det kan man ju inte säga nej till. Så, nu vet ni.

Nu ska jag titta på jepperdy med Eric innan maten är klar. Och ja, jag vet att det inte stavas så. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback