Startsidan

Snabbjobbat

Goddagens alla vänner! Eftersom jag och Eric är så snabba och inte dom andra så hade grejer inte kommit när vi var klara så vi fick fara hem. Det var skönt. Nu ligger Eric och ser nån film och jag sitter här och kollar runt. Jag tror att jag ska träna ikväll. Det kan nog inte skada hoppas jag. På jobbet idag hade dom som ska jobba där sen värsta mötet så vi var tvungna att vara tysta som möss. Det roliga var att jag inte hörde ett enda ljud där innifrån fast dörren var vidöppen. Det kan inte ha varit ett så roligt möte.

Nu ska jag fortsätta med min superbra låt som snart kommer på radion. Hej då!

Kommentarer
Av: Carro

Vart är det du jobbar nu igen? Visst gör du iordning rum för gamlingar som ska flytta in? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback