Startsidan

Sushi

Hej vänner! Idag har jag varit jättetrött hela dagen och det är ju inte så skoj. Jag har också ätit årets första och sista semla. Man ska bara äta en om året annars kräks man. Förresten ska jag inte träna ikväll eftersom jag har ont i halsen och är jättetrött, som jag nämnde. Känns tråkigt att missa fotbollen men så får det bli. Jag ska vila mig i form och förhoppningsvis kunna träna på torsdag. Fast viktigast av allt är att jag kan jobba under veckan.

Nu ska jag äta nån middag och sen kanske jag ska gå och lägga mig. Får se. Just ja, måste ringa och säga att jag inte kommer också.

Just ja! Jag och Eric smakade på sushi för första gången idag. Han tyckte om det, helt okej säger han, men jag gillade det inte! Men det är ju bra att jag vet att jag inte gillar det för som det var innan så sa jag att jag inte tyckte om det även fast jag inte hade smakat, som vanligt. Hehe. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback