Startsidan

Trailer

Hejsan! Idag var det en rolig träning för vi spelade och körde fotbollstennis. Sandra sträckte sig när hon skulle försöka vara lika duktig som jag och det var ju onödigt för då kunde hon inte vara med på hela träningen.

Nu håller jag på att se en trailer men den är hemsk så jag måste pausa ganska ofta och titta mig omkring och bli lugn. Ja, ni vet, ni gör säkert också så. Kanske. Inte. Ja, i alla fall så ska jag se klart den nu och sen ska jag nog gå och lägga mig. Jag känner att jag har världens intressantaste liv just nu. Förresten så kommer Eric den tionde iställer för den nionde för det fanns inga flyg på söndagen. Det tycker jag är jättetråkigt för jag vill ju att han ska komma så fort som möjligt. Men ja, nu är det så så jag får väl stå ut en extra dag. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback