Startsidan

Varför?

Ibland hatar jag mig själv. Nu är det ett ibland. Jag, pappa och Eric var på Maxi och handlade. Bland annat till tacos
som vi ska äta ikväll, igen. självklart glömmer JAG köpa guakkemålemix och jordnötter, det som pappa inte köpte förra gången. Åh! Nu ids jag inte gå och handla för jag har ont i fötterna så jag får äta utan. Suck och stön och pust.

Åsa är förresten en ängel! Det visste jag ju i och för sig redan innan men idag överträffade hon sig själv. Eftersom jag och Eric har varit så duktiga så fick vi varsin 200 grams chokladkaka med marianne i. Det kan ju inte vara annat än gott!

Kommentarer
Av: Carro

Mariannechokladkakan är Fazers gåva till mänskligheten. Jag är så ledsen att jag måste dra ner på allt sånt där nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback