Startsidan

Värsta träningen!

Hej hej! Ni förstår inte hur jobbigt det var idag! först åkte vi ju skridskor och körde massa fys på isen. Faktiskt lite pinsamt att jag kom bland dom sista när vi skulle åka fram och tillbaka. Men alltså jag var så döslut i låren och konditionen så det gick bara inte att åka fortare. Sen gick vi in och spelade innebandy. Jag spelade ute och skulle vara bäst men det gick inte så bra för varken låren eller konditionen hängde med i svängarna där heller. Jag tror jag måste bli vältränad.

Nu har jag käkat upp min fil och flingor så nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova till 06.00 då det är dags att vakna för att hinna i tid till arbetet. får se om jag ids blogga då. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback