Startsidan

Dålig stil

Goddagens! Nu kom jag just hem från träningarna och det var roligt. Eric sa innan jag for att "idag lovar jag att fikat ska vara klart när du kommer hem". var det det? Nej, såklart inte. Hans ursäkt var, "men jag visste ju inte när du skulle komma hem". Tss. Det var det sista jag sa innan jag for. sen när jag sa att jag ville ha fil och müssli ställde han fram det men när jag hällde upp flingorna såg jag att han hade hett fram dom med russin och inte dom med yoghurt och jordgubb! tur att jag bara hann få två russin.

Nej jag är inte så seriös.

Nu ska jag slänga mig i duschen och det ska Eric också för han har minsann inte duschat på flera dagar. Sen blir det att krypa ner i sängen för lilla Urax ska ut senast tio imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback