Startsidan

Fastkörning

Idag var jag och Eric och spelade badminton. Dom som känner honom borde bli förvånade eftersom han sällan rör på sig. Nu har han ju sprungit två gånger och spelat badminton en gång på en vecka, det måste vara rekord!

Jag mår lite illa nu och det är ju inte så roligt. Och nej, det är nog inte för att jag har rört på mig för det brukar jag minsann göra hemma. Men Eric håller på med maten nu så efter jag har käkat kanske det känns bättre. Sen ska jag duscha och sen ska vi se nån film. Imorgon ska vi in till stan och kanske shoppa lite och sen vidare till morfar som också bor här i stora staden. Dom har bjudit oss på middag ochdet är alltid smaskigt vill jag lova, så ni kan känna er lite avundsjuka.

När jag skulle parkera i garaget efter badmintonen så skulle Eric vinka in mig. Det slutade med att vi typ fastnade i ett hörn och inte kom ut. Min dörr gick inte att öppna så jag klättrade ut. Men sen kollade jag lite hur vi stod så då kom vi ut och kunde parkera. Alltså det är ett sånt trångt garage under huset. Ja. Nu ska jag nog gå och äta. Förresten så är Eric jättenöjd över att han har haft nio besökare idag. Fast det är ju rätt bra för att vara andra dagen men. Ja. Hej då!

Kommentarer
Av: Nina

Det är ju inte lätt för Erik att vinka in en bil i ett garage när han ej har körkort./L.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback