Startsidan

Flygplansfunderingar

Nu ska Eric packa. Det vill jag inte hjälpa till med så jag ska läsa bloggar och sånt. Det är roligt tycker jag. Fast nu säger han att han är klar så det kanske jag inte hinner. Det är konstigt tycker jag. Hur kan killar packa så fort? Jag börjar en vecka innan jag ska åka även om jag bara ska vara borta en helg. På senare tid har jag dock blivit bättre och insett att jag faktiskt inte använder allt jag tar med mig. Det är bara dumt att släpa på flera kilo extra.

Jag längtar nästan tills vi ska flyga flygplan för jag tycker det är så mysigt. Man får mat och kaffe och en choklabit. Det måste ju vara det mysigaste som finns. Sen kan man sitta där och titta ut genom fönstret och det är skoj tycker jag. Fast det bästa är nog kaffet och chokladbiten. Man ska ha det ihop alltså. Fast jag är väldigt förtjust i teet som dom bjuder på också men det har jag ju druckit i flera år så nu blir det kaffe istället. Dessutom är inte te och choklad så gott ihop. Ja. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback