Startsidan

Headerhjälp

Hejsan! Idag kom Sandra från Skellefteå hit så jag, hon och Eric var på stan. Jag shoppade litegrann som jag ska visa sen när jag har fotat det och Eric köpte också lite grejer. Kan visa det också. Sandra köpte också lite grejer, bland annat ett chockrosa skärp som jag troligen ska gå och köpa till veckan.

Imorgon har jag innebandymatch så jag ska käka lite Läkerol och hoppas att vi vinner.

Nu har jag massa folk att hjälpa med headers. Eller, massa och massa, tre stycken plus en som vill ha hjälp med annat. Det är roligt tycker jag. Fast det får inte bli för mycket så jag känner värsta bördan för det är ju jobbigt.

Här är kölistan:
Jennie
Aisa

Just ja, kanske ska skriva lite på den där uppgiften som ska in imorgon. Kan behövas. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback