Startsidan

Hets

Hejsan! Nu har jag just käkat och innan det var jag på skolan och hade tyska. Det är bara tre lektioner kvar nu och det känns lite skönt. Lite tråkigt också i och för sig men. Fast på torsdag ska jag prata i några minuter på tyska om Hamburg så det måste jag göra imorgon. Jag som trodde att jag och Eric skulle kunna hitta på nåt skoj. Men det kanske hinns med det med.

Oj vad tiden gick fort, nu ska jag gå och byta om och sen fara på fotbollsträning och sen direkt till innebandyträning eftersom den börjar då fotbollen slutar. Då känner man att man lever vill jag lova! Men imorgon har jag kanske bara en träning. Får se, annars är det två. Spännande va? Men ja. Nu måste jag susa. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback