Startsidan

Hjärnsläpp

Det blev e match med Läkerol och vi spelade 3-3! Vindeln ledde med 0-3 när det var ynka sex minuter kvar men vi kom ikapp! Är det inte roligt så säg!

Nu ska jag börja med min slutuppgift i digitala bilder. Det jobbigaste är inte själva bilden utan den nedrans rapporten man måste skriva till. Det betyder att om man gör något som blev skitsnyggt men man har inte nån aning om hur man gjorde så måste man ta bort det. tragiskt va?!

Idag nyss när jag duschade så tänkte jag lite. Vi hade en flaska med Lactacyd i duschen och då tänkte jag typ "Där står en flaska med Lactacyd". Sen tittade jag på den och såg att ja, det heter Lactacyd. Men sen blev jag fundersam, hur visste jag att det heter Lactacyd? Helt plötsligt så visste jag itne vad det hette längre. Det har hänt mig flera gånger. Skitkonstigt. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback