Startsidan

Höpinnar

Alltså jag vet att jag lovade en massa tidigare men nu är jag trött och mamma kommer hem imorgon så pappa tokstädar och jag måste hjälpa. Dessutom har jag den där uppgiften som ska in senast söndag. Blä! Jag som tyckte att allt skulle bli så lugnt och fridfullt efter tentan och muntliga grejset idag. På lördag kommer Sandra från Skellefteå hit så då blir det väl inte så mycket gjort kan jag tänka. Eller, på kvällen kanske jag kan vara effektiv, vi får se. Jag har ju inte lagt in nån bild på länge så det tänkte jag göra nu. Den föreställer små höpinnar som inte har dött av snön. Det ser lite ut som att dom främre är ett gäng och den längst bort är mobbad. Är jag inte en tankfull människa?

image350

Kommentarer
Av: Sandra

Hello nina!
Vad fin din blogg har blivit på slutet, och ah shit, nu är jag ju så busted för att jag inte har varit inne och läst, me so sorry! :)

Jag har iaf börjat småblogga igen och tänkte hänga lite i dina hälsar också hädanefter, Iaf försöka, jag och goda vanor är svårt! ;)

Vad är det för kurs/program du går? du pratade om nån tenta?
eller är det bara jag som är totalt efter och allmänt trött och förvirrad och verkligen borde veta detta?

Ha det fint!
/Sandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback