Startsidan

ICA SUPERTEG

Goddagens! Nu har jag just kommit hem från fotbollsträning och det gick ungefär halvbra. det var jättehalkigt på golvet så det gick inte att spela normalt. Eric stör sig förresten jättemycket på att jag skriver goddagens så det ska jag fortsätta med.

Igår var det en annons i VK där det stod "ICA SUPERTEG" alltså ICA supermarket på Teg. Är dom inte fyndiga? Hur som helst så har som lösviktsgodis för 3,95 eller så och det kan man ju inte missa! Jag har övertalat min kära pojkvän att vu ska ta en härlig promenad dit och köpa. Lotta om du undrar så är det kanske drygt en kilometer enkel väg.

Nu ska jag kaste mig in i duschen och ikväll ska vi till ett trevligt par och käka middag. Det blir roligt. Hej då!

Kommentarer
Av: åkermanskan

Tänkte bara önska en trevlig fortsatt helg! :)

Av: Anonym

ännu mer motion!!! det är bra han kommer hem om några veckor, innan han blir en helt ny människa...
kram lottapotta

2008-01-27 @ 15:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback