Startsidan

Jag ska rädda liv!

Godmorgon! Jag blev jättebesviken på MAlmö Aviation igår! Tror ni vi fick nån smaskig macka? Och tror ni vi fick nån smaskig chokladbit till kaffet? Svar NEJ! Vi fick istället nån rotfruktssallad och en torr donut. Huvva!

Igår på träningen gick det kalasbra! Jag som trodde att min suveräna form skulle försvinna över julen, men ikket!

Lilla Eric ligger fortfarande och sover och jag har klätt på mig och käkat frukost. Nu när jag har bloggat klart ska jag skriva en önskelista på vad vi ska handla. Sen ska jag till skolan och sen ikväll har jag två träningar. Sen nån gång i veckan ska jag ju hinna lämna blod också och jag evt inte när det kan gå. På fredag kan jag men då gäller det att Susanne inte jobbar förmiddag då. Måste ringa henne. Alltså om ni undrar så kan man ju inte träna samma dag som man räddar liv och ger blod så det är därför det är lite snävt. Ja. Nu ska jag gå. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback