Startsidan

Kisseksem!

Hejsan! Jag har ont just ovanför knäna. Troligen är det för att jag itne har tvättat mina innebandymålvaktsknäskydd på länge och inte ens plockat upp dom ur väskan mellan träningarna. Nu blir det hur som helst ändring på det. Just nu ligger dom i tvättmaskinen tillsammans med tröjan. Varför jag kallar dom för kisseksem, och inte värmeutslag som det egentligen är, är för att det känns som när man har kissat ner sig. Ni vet när man var liten och hade kissat ner sig så blev det först varmt och sen började det sticka så man var tvungen att gå som att man var värsta hjulbent. Så känns det så fort någonting snuddar vid mina stackars knäovansidor. Nu har jag en viktig sak att göra! Hej då!

Förresten börjar jag och Eric jobba 07.15 imorgon så jag kanske inte ids blogga imorgon bitti, men känner jag mig rätt gör jag nog det. Om någon undrar alltså.

Kommentarer
Av: Carro

Var jobbar du någonstans? Pluggar inte du? Jobbar ni på samma jobb?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback