Startsidan

Lista

Namn: Nina
Hårfärg: Brun
Ätit sushi: Nej
Stått på scen: Ja, spelade piano
Varit ihop med någon som varit otrogen: Nej
Sett vita huset: Nej

Antingen eller
Kallt eller varmt: Varmt
Spets eller satin: Spets
Svart eller rött: Svart
Regn eller snö: Snö
Vår eller höst: Vår
Historia eller vetenskap: Inget helst
Matte eller engelska: Helst inget där heller

Övrigt
Vad gjorde du i somras: Var med Eric
Svär du för mycket: Nej
När duschade du senast: Snart
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svarta
Person du är kär i: Eric
Vad var det sista du sa: Eric her du tårtan i mikron?
Vad hände precis: Eric hedde tårtan i mikron
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Mig själv
Har du en lavalampa: Ja fast den är i förrådet
Hur är vädret just nu: Kåschvart
Vad gjorde du igår natt: Sov
Vad gör dig glad: Godis
Vill du ha barn: Inte nu i alla fall

Vad
.. hade du på dig idag? Fulkläder eftersom jag jobbade
.. har du gjort under dagen? Jobbat och haft skola
.. har du för frisyr? Uppsatt
.. ska du göra innan dagen är slut? Duscha
.. längtar du till? Ingenting
.. ska du göra nu? Duscha
.. vill du göra i helgen? Träffa Sandra H och spela match
.. vill du jobba med senare? Låtskrivare
.. är allra bästa med dig? Att jag är så otroligt rolig
.. ogillar du hos dig själv? Att jag inte äter nyttigare
.. är din vanligaste fråga? Är du ledsen?

När
.. vaknade du i morse? 07.00
.. är du rädd? När jag tänker på The Ring-tjejen
.. skrattade du senast? I bilen från träningen
.. var du på fest senast? Längesen
.. var du kär senast? Nyss
.. gjorde du senaste något du egentligen inte ville? Nyss när jag åt två godisar
.. gav du en komplimang senast? Idag nån gång skulle jag tro
.. hade du senast dåligt samvete? Nu

Vem
.. kramade du senast? Eric
.. saknar du? Kasnke mamma
.. pussade du senast? Eric
.. vill du spotta på? Ingen
.. är finast? Jag
.. är fulast? Alla andra
.. tycker du om? Eric
.. vill du döda? Ingen
..vill du kyssa? Eric
.. är du rädd för? The Ring-tjejen
.. skulle du vilja se ut som? En smalare jag
.. har världens bästa sångröst? Helene Sjöholm

Antingen eller?
Glass eller Godis?
Morgon eller kväll?
Skidor eller pulka?
Julafton eller födelsedag?
Häst eller hund?
Hjortron eller blåbär?
Sola eller bada?
Röd eller blå?
Myskväll eller fest?

Kan du
.. Simma fjärilsim? Ja, men jag gör det inte för stjärten sticker upp
.. Stå på huvudet? Ja
.. Stå på ett ben? Ja
.. Sjunga riktigt höga toner? I falsett ja
.. Rita snyggt? Nej
.. Baka? Ja
.. Spela något instrument? Ja, piano och lite gitarr
..Göra volter? Troligen inte
.. Hoppa upp på en häst med sadel? Ja
.. Ditt eget mobilnummer? Ja
image351

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback