Startsidan

Ljudbok

Nu har vi just käkat middag, lövbiff, stripsisar och bearnaisesås, och innan det var jag och min käre pojkvän ute och sprang. Idag kändes det som att vi sprang snabbare än förra gången men jag vet inte säkert för självklart glömde jag starta tidtagaruret. Klantigt!

Nu sitter vi och lyssnar på ljudboken "Den skarpa eggen" som är andra boken i triologin. Ni vet Guldkompassen. Det var ett tag sen jag läste den så det är roligt.

När vi var på bion såg jag att snart kommer en annan bok som jag har läst ut på bio. Den måste jag se! På det ena eller andra sättet.

Haha Erics mamma håller för dörren till toan och han kommer inte ut, klenis!

Kommentarer
Av: Eric

Gå in på min blogg :D http://ericsj.blogg.se
hjälper gärna till med design grejer till bloggen, jag har gjort bakgrunden och headern till denna bloggen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback