Startsidan

Lureriskåp

Goddagens! Idag lämnade jag och Eric och Susanne blod. För Eric var det ju första gången så han fick bara fylla massa provrör. Eftersom jag värvade honom kommer jag få två trisslotter nästa gång jag far dit. Se vad värt det är att lämna blod!

Sen for vi och jobbade. Sen åkte vi och handlade lite till middagen eftersom mamma kom hem idag och pappa ville göra lite fint.

Nu skulle jag behöva göra en header och hjälpa en med hennes blogg och göra läxan som ska in på söndag men jag är dyngtrött så jag ska nog sätta mig framför tvn med min kära pojkvän. Fast lite senare ska jag göra nåt av dom där tre sakerna. Så ni vet.



Haha, just ja! Idag på jobbet skulle vi ställa in en låda i varje gamlings rum. Skåpet det skulle stå i hade två dörrar, en innifrån själva rummet och en innifrån toaletten. Vi hade fått order om att dom skulle stå i skåpet i badrummet så Eric ställde dom där. Jag insåg rätt snabbt att det var ett och samma skåp så jag iddes inte gå in på toan utan stoppade in dom "bakifrån", innifrån rummen.

I ett av dom sista rummen, såg Eric att jag stoppade det i ett annat skåp, fast det var samma, så han sa att "dom skulle ju stå i skåpet på toan!". Jaha, sa jag och spelade dum. Så tog han en annan låda som han hade i handen och skulle ställa den i skåpet på toan. "Men här står det ju redan en, ta ut den du ställde in då". Men jag sa att det fick allt han göra så då gjorde han det. Så då sa jag åt honom att gå in till skåpet på toan och titta. Självklart blev han jättechockad eftersom det inte stod någon låda där. Värsta trolleriet ju!

Kommentarer
Av: Johanna :)

Förlåt om jag inte svarat på ett tag, mitt internet har avrit trasigt. Men vill du fortfarande hjälpa mig med min header ? himla snällt av dig isf :)

Av: Johanna.

nu har du förhoppningsvis fått ett mejl från mig :)

2008-01-19 @ 00:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback