Startsidan

Mästerkocken

Goddagens! Idag ska alltså jag och Eric bege oss till det vackra Umeå. Det var aldrig nån som svarade på om det är snö där så det vet jag inte. Men det får jag ju veta ikväll och mer nyfiken än så är jag inte.

Jag har hett fram det som behövs för att laga en smaskig lunch bestående av kyckling, nudlar och smasksås så att Eric kan laga det nu. Han är ju för duktig! Jag är hungrig så jag kanske ska hjälpa till lite.

Eric är förresten väldigt nöjd eftersom han har haft 35 besökare idag, redan! Jag är faktiskt lite avundsjuk. Fast han gjorde rätt mycket reklam för sig igår på alla möjliga bloggar.

Nu ska jag gå och ta kort på mina ögonfransar så att jag kan visa hur det blev med nya mascaran. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback