Startsidan

Match utan Läkerol

Godmorgon! Nu har jag klätt mig och käkat frukost så nu ska jag sätta in linserna, gå ut och bli fotad och fota, tömma diskmaskinen och sen kommer Hanna kanske kvart över ett och då ska vi fara till matchen. Önska mig lycka till! Tack! Förresten hinner jag inte köpa Läkerol så vi kanske inte vinner, men då vet ni varför. Men jag ska såklart göra mer än mitt bästa idag så får vi se vars det räcker. Jag vet inte vars i serien Vindeln ligger men över oss i alla fall.

Eric har slagit mitt unikabesökarerekord nu. Visst är det sorgligt när jag har skrivit spännande och roliga saker i nästan ett år och han i typ en vecka. Jag börjar nästan gråta. Men ja. Jag får väl vara aktivare och så så att jag blir intressant igen. Mitt besökarantal har ju faktiskt sjunkit eftersom jag är såpass tråkig. Men ja. Nu måste jag skynda mig. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback