Startsidan

Nyåret

Hej kära vänner! Igår slog ni rekord IGEN! 30 fler än förra gången det var rekord, alltså typ 50 fler än vanligt. Jag är glad! Happy new year alltså!

Jag tog lite bilder på nyår som jag ska försöka he in på datorn. Går det inte får ni se dom på måndag eller tisdag då jag är hemma i Umeå igen.

Sen tänkte jag lägga in värsta gästoutfiten igår men det glömde jag bort.

Alltså nu dom senaste dagarna har Erics grannar hållit på att borra i väggen. Det låter inte så lite vill jag lova! Som grädde på moset borrar dom bara kring nio på morgonen, när vi FÖRSÖKER sova, och aldrig mitt på dagen. Vilka nissar va?!

Nu hittade jag rätt sladd så nu ska jag he in bilderna och tvärfixa dom i Photoshop. Jag tog inte så mycket bilder och eftersom det var så dåligt väder iddes jag inte ens ta med den ut till raketerna.

Just ja! Igår var jag och Eric och såg på Guldkompassen. Jag har ju läst alla tre böckerna och tyckt att dom var jättebra så nu såg vi filmen. Eric tyckte också att den var bra. Men som alltid, boken är bättre.

Maten: Fläskfilé, klyftpotatis i ugnen och rödvinssås.
Efterrätten: Chokladglass, jordgubbar och chokladsås. Alltså det skulle egentligen vara vaniljglass men vi tog fel.
Dryck: Det mesta.
Godis: Väldigt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback