Startsidan

Pedofil

Hejsan! Idag har jag fixat lite fräsigt så jag har värsta skelettet på sidan som stannar kvar när man rullar ner. Är det inte fränt så säg?!

Idag tänkte jag också att jag kanske ska döpa om min blogg till Negativa Nina eftersom jag är en så hatisk människa. Ni märker nog inte av allt jag stör mig på och hatar eftersom jag försöker vara snäll här i bloggen. Det finns ju nämligen risk att nån jag har skrivit något dumt om läser det och då skäms jag och det vill jag inte.

Sen tänkte jag på att alla litar så mycket på Eric. Dom ger honom massa bilder på sig själva och deras lösenord till bloggen. Tänk om han var värsta pedofilen eller så som gjorde nåt konstigt med grejerna. Men ja. Så gör han inte för han är snäll. Så nu vet ni. Nu ska vi se tv och käka morotsstavar med guakkemåledipp.

Kommentarer
Av: mor

Jaha, hundra fragor. Nu har jag last sista manadan i bloggen. Vad var det i paketet? Ar det nan sno? Kallt? Bara att stalla in sig.

2008-01-11 @ 01:46:15
Av: mor igen

Ursakta det blev 2 inlagg, du kan val ta bort ett. Koden kom upp igen

2008-01-11 @ 01:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback