Startsidan

Sämsta företagen

Haloj! Nu har jag kommit hem och fikat lite med Eric. Nu håller han på att baka en smasksak som jag kanske ids fota sen. Jag ska hjälpa till när jag har fört fram mitt budskap här till er, kära läsare. Sen ska jag duscha och sen ska jag käka den goda bakningen. Urax tycker att det är dags för själva käkaningen av bakningen nu på direkten för då vet han att han får ett smaskigt kex. Hundkex såklart, det är inget människokex för det är inte bra för hundar. För att inte tala om choklad. Alla hundägare där ute vet väl att det är livsfarligt för hundar med choklad!

Idag på innebandyträningen kikade jag lite på sargreklamen. Här nedan följer en lista på dom tre företagen som särskriver i sina loggor. Fy för dom!

Strand Bolaget
Noren Gruppen
Reklam Gruppen

JAG STÖR MIG PÅ DOM!!!

Kommentarer
Av: Madde, maddemagnerius.blogg.se

svar: Yes I will, det viktigaste för mig var att få till headern! men tack för "påminnelsen" ;) ha en bra dag

Av: Soof

jaaa, varför! är du kvar i stockholm då? när ska du flytta hit? ;D

2008-01-09 @ 13:00:37
URL: http://discipline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback