Startsidan

Sjukling

Nu blev jag lite irriterad för jag får inte kommentarer på mailen längre. Måste se vad jag har pillat med.

Boxercisen gick bra men det var inte så kul att vara med Anna eftersom hon är en latmask. Jag anmälde förresten henne till "Gör om mig" i Umeåguiden, ni vet den där tidningen som kommer ut en gång i månaden. Jag tror inte hon skulle uppskatta att jag lägger ut bilden jag skickade här men jag kan berätta för er att hon såg trött, osminkad, less ut och hade dubbelhaka. Säger inte det allt? Hoppas hon får vara med. Och att hon tackar ja, det är inte att ge sig fan på.

Jag är också lite irriterad på Eric för han har flyttat den där lasergrejen så att man pekar musen åt fel håll så den inte känner av det. Om ni förstod. Vi har i alla fall en trådlös mus.

Lilla Eric mår sämre nu än imorse vilket inte är så bra eftersom vi ska jobba i helgen. Jag kanske måste mata honom med lite godis så han blir bättre. Sen ska han få en alvedon eller så innan vi går och sover. Se där Lotta, vi tar hand om honom ordentligt så du behöver inte vara orolig.

Nu ska jag vila mina stackars armar och lår framför tvn och sen ska jag sova. Hejsvejs!

Kommentarer
Av: anna

Tänk sån tur du har! Att du har bruna ögon! Jag är avundsjuk juuu

Haha ja, en värld fylld av bara Annor. Damned, that would be nice
:P

2008-01-31 @ 09:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback