Startsidan

Snöstorm!

Godmorgon! Nu har jag nyss ätit en smaskig frukost bestående av rostmacka med ost och paprika och ett glas mjölk. Det är grejer det! Idag ska jag nog bara slappa innan det är dags för träning klockan sex. Om man tittar ut så ser man det ljuvligaste man kan se, nämligen snöstorm! Finns det något underbarare? Så länge man inte MÅSTE vara ute i det. VILL man däremot gå ut och leka är det kul. Ibland brukar jag leka med Urax i snön men han brukar frysa så då vill han gå in. Det är ju lite tråkigt. Jag tror inte heller att Eric vill följa med ut och leka i snön för han är ju en stockholmare. Dom gillar inte snö.



Nu vill min arma moder ha datorn så nu ska jag gå. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback