Startsidan

Som en blomma

Jag såg att det var längesen jag hade en bild i inlägget så nu ska jag ha det. Internet vägrade fungera så jag satt och lekte i Photoshop. Ingenting avancerat eller snyggt, utan helt enkelt bara en bild. Eller, två bilder blev det för jag tycker den första var cool sen fortsatte jag fippla.

Nyss var vi på Maxi med Eric mamma. Jag köpte en Define-a-lash för den har jag hört är bra. Jag kan berätta senare när jag har testat den om den är bra. Kanske lägga in värsta före- och efterbilder. Vi får se. Hej då!
image330

Kommentarer
Av: Anonym

jag har lix en sån :P

2008-01-05 @ 20:28:55
Av: Soof

Vad menar du?! Du såg mig men inte hälsade eller ringde mig?! :O

Av: Carro

Nej det ska ju vara Nives Ideal Revolution med den patenterade gummiborsten! :P

2008-01-06 @ 00:46:26
URL: http://carra.blogg.se
Av: emmaamina

jag hade också hört att den varit bra, den ser även väldigt välsmakande ut pga av färgen.^^

2008-01-06 @ 22:09:01
URL: http://eac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback