Startsidan

Styckad nästan

Åh jag hatar våran trappa! Det här är tredje gången jag skär mig på den. Usch.

Snart ska vi gå och handla lite till middagen. Sen ska jag till skolan. Sen har jag en timme på mig att åka hem, käka, byta om och åka till träningen. Och så måste jag ringa Hanna poch fråga vem som ska köra.

Jag har verkligen ingen fantasi just nu känner jag. Det är ju inte så bra när man har en annars så spännande blogg.

Men just ja, på tisdag börjar jag och Eric jobba men massa spännande saker. Bland annat ska vi diska och skura sängar. Men sprollirolla, pengar är pengar.

Förresten så såg jag en särskrivning i VK idag, dålig stil! Hej då!

Kommentarer
Av: Carolin

Vk klarar sig uppenbarligen inte utan mig! Det är nu när jag slutat som förfallet börjar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback