Startsidan

Testfreaks

Haloj! Jag har fått värsta uppdraget att skriva vad jag tycker och tänker om en hemsida så det ska jag berätta nu. Det första jag såg när jag gick in på sidan var massa digitalkameror vilket självklart gjorde mig på gott humör. Jag började med att söka efter den kameran som jag har för att jag skulle ha någon koll. När jag började skriva in Olympus E400 i sökfältet såg jag att sökresultaten dök upp för varje bokstav man skrev. Sånt är superbra när man inte riktigt vet vad märket heter eller så. När jag gjorde samma sak några dagar senare var resultatet inte alls detsamma. Då var man minsann tvungen att veta vad man letade efter, lite synd.


När jag hade hittat den, vilket var väldigt enkelt, såg jag att man kan läsa expertrecensioner och användarrecensioner och det är bra. Sen fanns det också massa produktinformation om den men det iddes jag inte kolla på eftersom jag har en sån kamera redan, som jag nämnde. När jag hade kollat lite där så tänkte jag att jag ju kunde söka efter en bra dator eftersom jag vill ha en sån. Det gick dock inte eftersom hemsidan inte är komplett än. Istället klickade jag på kategorin mobiltelefoner. Jag markerade dom tre översta och tryckte på jämför och då kom dom upp sida vid sida med alla uppgifter bredvid varandra. Ett väldigt bra jämförelsesystem då man lätt ser vilka skillnader och likheter grejerna har. Man fick också se vilket betyg dom har fått på massa olika skalor, till exempel design, prisvärdhet och funktion.


Kort sagt är Testfreaks.se en hemsida där man snabbt och lätt kan jämföra, läsa om och diskutera elektroniska produkter.


Kommentarer
Av: Aisa

Hejsan :) okey det ska jag göra, men jag har inget kort på mig nu för tillfället, och skulle gärna vilja ha med ett i headern. Går det bra om jag mejlar dig nån gång nästa lr näst nästa vecka? Tack, du verkar vara jättesnäll!

Av: Carro

Härligt! Älskar sånna sidor, är lite av en teknik- och prylnisse.. =P Hittade hit via Erics blogg, har bett honom om hjälp och tänkte bara säga att om du har tid får du gärna hjälpa till. (Det stod att man skulle skriva om man tyckte det var okej.)
Tack på förhand!

2008-01-25 @ 01:40:25
URL: http://carrosstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback