Startsidan

Värsta headern!

Hejsan! Idag när vi hade jobbat i två timmar tyckte både jag och Eric att vi hade jobbat jättelänge så vi trodde att det var lunchdags. Det var det alltså inte så vi fick jobba vidare.

Igår gjorde jag klart en header som jag ska ha om jag gör värsta fashionbloggen. Eller så kan nån få den, fast att jag ändrar namnet bara. Hehe. Här är den i alla fall. Om ni inte ser vad det är så är det ju värsta catwalken och fotoblixtar. Nu ska vi käka och sen ska jag byta om och tömma diskmaskinen och sen två träningar sen sova för imorgon ska vi börja kvart över sju så jag måste vakna sex. Hej då!

image349

Kommentarer
Av: S T E P H

Hej, jag hörde att du skulle göra min header.
Du kan väll höra av dig. erik (?) sa att du skullle det. haha :)

Av: Eric

det är en riktigt het header!

2008-01-15 @ 22:46:23
URL: http://www.Ericsj.blogg.se
Av: emma

haha jag tycker den var asgrym :)

2008-01-15 @ 23:39:36
URL: http://emmariah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback