Startsidan

En dag på stan

Godmorgon godmorgon!

Nu ska jag gå och he in linserna och kleta på lite smink för jag och min syster ska fara på stan. Jag ska skutta in på Åhléns och införskaffa deodorant och bomullsrondeller. Eftersom jag är medlem där är jag såpass smart att jag handlar sånt kraffs där. Och just ja, ny hårfärg till Eric också. Han måste ha nåt konstigt hår som det inte fastnar så bra på.

Jag såg att Blondinbella hade varit i Ö-Vik hos han grabben och hon påpekade att det BARA finns en shoppinggata där. Jag kan berätta att det gör det i Umeå också. Såvida man inte räknar med Strömpilen och borta vid Obs! eller så. Intressanta fakta.

Kommentarer
Av: Claudia

mor och far skulle behålladen även omjag inte använder den:) jag brukar bara orka med en gata när jag shopper;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback