Startsidan

En naken värld vore det bästa

Elin varför har du tagit bort din blogg? Jag har inte bestämt när jag åker till Tyskland än. Troligen i början av september. Du får väl höra av dig någon dag, men glöm inte att Eric måste få följa med. Och nej, jag kommer inte köpa ut åt dig.

Kusinvitamin, ja för jag har ju världens mest spännande liv. Hehe

Det är skitjobbigt att vara bränd. Jag kan inte ha sånna sköna trosor som går längre ner än vanliga (som bikinitrosorna är) för då skaver det. När jag har bh på mig skaver den i ljumskarna fast vid armarna. Just nu är jag utan, intresseklubben antecknar, men om nån timme ska vi fara och vara barnvakter och då måste jag ju he på mig en. När jag har långbyxor skaver det på knäna när jag går och ovansidan av fötterna är röda så har jag på mig annat än flipflops gör det ont. Bäst vore det om man kunde gå naken.

Kommentarer
Av: Martin

► intresseklubben antecknar allt,,

haha får köra på sån nudiststrand


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback