Startsidan

Frågor

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa?
Nej
Vilken årstid tycker du bäst om?
Sommar och vinter
Brukar du sjunga i duschen?
Ja
Vad är det bästa med julafton?
Paketen till mig
Tänker du mycket på ditt utseende?
Ja, även om det inte syns
Bär du glasögon eller kontaktlinser?
Ja, båda
Vilken färg är snyggast?
Svart och chockrosa
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
Absolut inte
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen?
JA!
Har du piercing?
Ja
Vem är den viktigaste personen i ditt liv?
Jag själv såklart
Vad föredrar du för sorts filmer?
Sunes Sommar
Vad slösar du mest pengar på?
Kläder
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma?
Ja om jag ska bajsa
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för?
Inget
Vilka ställen har du bott på?
Umeå
Vilka djur är du mest rädd för?
Vet inte, nåt stort människoätande vattendjur kanske
Gillar du att dansa?
Ja styrdans
Vad har du för klädstil?
Svart stilrent med chockrosa/turkosa accessoarer
Vad tycker du om rökförbudet på krogen?
Bra
Hur vig är du?
Jag kan he handflatorna i marken när jag står upp med raka ben
Vilken är din favoritglass?
Choklad i alla former
Tycker du om sushi?
Nej!
Lever dina föräldrar tillsammans?
Ja

Kommentarer
Av: s

eee vad gör du

2008-08-05 @ 15:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback