Startsidan

Inför resa

Idag var ju jag och Anna på stan och där hittade jag två bhar till lågpris. Sånt är bra tycker jag. Sen köpte jag lite hårfärg till Eric men vi ska nog färga det imorgon eftersom han har massa grejs i håret nu. Imorgon ska vi och bada också om det är bra väder. Skoj va?! Nu ska vi nog baka kladdkaka för det är ju så nedrans gott! Fast vi har inga ägg så det kanske inte blir av.

Igår fick jag veta att jag inte får bo hemma hos min vän i Tyskland, jag skulle tro att det beror på att det är för att han jobbar och mamman inte litar på att han ska gå och lägga sig i tid. Eller nåt. Synd för mig i alla fall. Eftersom han bor i ett ganska litet samhälle finns det inte hotell/vandrarhem där så jag måste bo i en annan stad/ort. Fast det tar tolv minuter med bil sa han och dessutom jobbar han där så det blir nog bra. Det gäller bara att hitta ett bra ställe. Jag har bara hittat ett hittils men där kostar det 1000 kronor på natt och det är ju helt sjukt. Jaja, jag letar vidare.

Kommentarer
Av: Kusinvitamin

Vad ska du till Tyskland å göra?

2008-07-02 @ 08:15:03
Av: sandra - sjfashion.se modebloggen

hej, fin blogg du har :d


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback