Startsidan

Jen & Berrys

Goddagens! Idag har jag och Eric varit på stan. Jag handlade en tröja till mig och två tshirtar till Eric och ett armband och en almanacka till mig. Jag tänkte ta kort på det senare så alla kan bli avundsjuka på mina nya coola saker. Eller så. Sen hände det en annan skojig sak som jag ska skriva in snart under kategorin roliga historier. Jag är sugen på Ben & Jerrys-glass! Jag skulle köpa det på Rimi men det fanns inte. Jag som var säker på att det fanns där. Jaja, vi får ta det en annan dag helt enkelt.

Kommentarer
Av: Carro

Kunde av nån anledning inte kommentera själva Kenza-inlägget... Därför gör jag det här.

Hon må vara snygg, men det är sjukt att hon tjänar så mycket pengar på en så fruktansvärt tråkig blogg. Hennes kändiscrusher reducerar henne till 13 och halvt. Hon verkar väl snäll, men otroligt omogen. Fattar inte hur hon blivit så stor. Ja, det är väl snyggheten då.

Av: jullan

väärldens bästa glass! jag säger bara cookie dough :)

2008-07-13 @ 19:52:40
URL: http://jullebulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback