Startsidan

Mina ord om Kenza

Ibland tänker jag på hur skönt det skulle vara att vara en storbloggare. Som exempel tar jag Kenza. Hon kan slappa sig igenom dagarna eftersom hon tjänar så sjukt mycket på bloggen. Trots det verkar hon inte lägga ner så speciellt mycket tid på bloggen. Alltså, hon skriver mest vad hon ska göra på dagen och hur kul det ska bli att fara på Tokio Hotel-resorna. Det krävs alltså inte mycket tankeverksamhet. Hon har inga krav på sig att hon måste vara rolig/intressant/duktig, folk läser ändå. Hon kan döpa sina inlägg till "Måndag" utan att tänka på om folk kommer dras till det eller inte. Själv får man sitta och klura på en fyndig rubrik så att folk ska se det och vilja läsa. Om ni inte redan har listat ut det kan jag berätta att det är därför jag döper inlägg till "shopping", "bilder" eller "dagens outfit". Det är sånt som drar läsare. Alltså, ingenting ont mot Kinzekenza utan det är bara det att jag är avundsjuk. Snygg är hon också. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback