Startsidan

På viloläger

Goddagens! Idag ska vi fara till Klippen för att måla och slappa och sen kommer min kusin och hans föräldrar dit. Det ska bli kul. Den här gången ska vi inte bara stanna på gården utan vi ska gå upp på fjället och titta på utsikten och fota och dricka vatten från en iskall bäck. Kan ni förresten tänka er Blondinbella göra det? Inte jag heller. Eftersom vi befinner oss där uppe kommer jag inte att kunna blogga så jag är tillbaka nästa helg. Alltså typ den 26e. Jag tog dock med mig min gamla telefon, den som inte fungerar, och ett annat batteri så jag ska se om den funkar nu. Om den gör det kanske jag mobilbloggar lite. Det kan ju vara roligt. Kanske. Jag fotade hästarna igen nu när jag var ute men dom sov mest så det blev inte så roliga kort. dessutom har jag bråttom nu för när pappa kommer hem ska vi fara och handla och jag nmåste käka frukost innan. Om jag hinner ska jag he in nån bild. Hej då!



Kommentarer
Av: Lisa

Fiin fin blogg

Av: Elinor

Underbar bild. :D

2008-07-20 @ 21:38:05
URL: http://santippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback