Startsidan

Skatt

Idag har vi städat eftersom mammas bror med familj kommer hit om ungefär två veckor. Jag skulle hjälpa men jag hittade en låda på mitt rum som jag kunde städa istället. Nu är det fint ska in veta. Tyvärr har jag alldeles för mycket böcker som samlar damm och tar plats på mitt rum. Men böcker kan man inte kasta, det säger mamma.

Nu snart kommer främmande som vill smaka rabarberpaj. Eric har gjort den idag så vi får väl se om den går att äta.

Idag var Urax duktig och hämtade en påse godis till mig. Vi hittade massa gammalt godis men det vill jag inte gå in på mer. Gott var det i alla fall.

Kommentarer
Av: erica

hej igen! :) jag skrev till dig förut (daydreamsarefree.devote.se), och nu har jag bytt blogg och så, men jag undrar bara om du kunde göra en header, som du sa, den behöver inte vara så komplicerad. jag vill typ ha den i stil som den jag har nu på min nya blogg, men jag har ju inte photoshop så det blir inte lika fint :P så du behöver bara klistra ihop lite bilder, och skriva något där. hör av dig om du har lust att göra en, och hör av dig om du vill ha bilderna som ja vill ha till headern. MVH erica :) puss

Av: erica

ska jag maila till [email protected]

? :) puss

2008-07-08 @ 23:20:40
URL: http://itfeelslikeforever.blogg.se/
Av: Yrsa

Jag kommer bo på telefonplan

2008-07-09 @ 03:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback