Startsidan

Slappsöndag

Nu har jag varit ute med Urax. Eftersom det fortfarande skaver att ha bh så har jag bara på mig en stor t-shirt och jacka när jag går ut. Jag är ju för smart! Eric fick med sig både tårta och kladdkaka hem igår men dom ska jag inte äta av eftersom jag bara ska äta snask på fredagar och lördagar. Ja jag erkänner att jag har snott det lite från allas vår Blondinbella men det är också allt vi har gemensamt. Fast jag hade faktiskt bestämt mig innan att bara äta på fredagar fast det blev så jobbigt om man ville ha lördagsgodis också.

Imorgon ska kanske jag ochg Eric fara på stan och handla på Dixi. Jag längtar! Jag har ju som sagt varit inne där massa gånger men alltid ryggat tillbaka vid prislappen. Jaja, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback