Startsidan

Universitetsjatackning

Goddagens! Idag har jag duschat och ätit min smaskiga middag till lunch. Det var gott men nu är jag dyngmätt. Om jag ids någon dag ska jag gå upp på mitt rum och ta ner (en av alla miljoner) flytta-hemifrån-lådan på garderoben och ta ut receptet ur ett kuvert där alla mina recept ligger och ta kort på det och lägga in här. Det låter jobbigt så vi får se om jag ids. Hur som helst har jag tackat ja till dom saker jag ska gå på universitetet. Lite gitarr och lite css-baserad webbdesign. Låter det inte suveränt så säg?! Båda är på distans såklart. Jag kom in på en annan kurs också men den ska Eric läsa så det kändes inte så roligt. Då blir det värsta tävlingen och vi kan som inte hjälpa varandra för då kanske vi gör samma. Dessutom skulle jag behöva läsa mer än 100% då och det orkar jag inte i år igen. Ja, nu ska jag ut med Urax, adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback