Startsidan

118100

Jag har lite pengar kvar på mobilen den här månaden så jag tänkte göra som alla andra. och fråga 118100 om vem jag är.

Frågorna jag ställde var:

Hur kommer det att gå för Ninas modeblogg, utan mode i framtiden?
118100 tror absolut att det kommer att gå bra för Ninas modeblogg, utan mode. Men det gäller att fortsätta att jobba med den och att utvecklas med tiden. Lycka till!

Vem är Nina Ivebo?
Nina är en tjej på 20 år som bor i Umeå. Nina är en snäll och rolig tjej som älskar att vara ute i sommar. Nina är väldigt duktig fotograf och hon älskar att ta djupa bilder, helst utomhus.

Nu ska jag alltså försöka utvecklas med tiden. Dom kanske menar att jag ska vara modern och som alla andra. Det vill jag dock inte, men jag kanske ska skärpa mig och lägga ut "Klädseln idag" lite oftare.

Älskar att ta djupa bilder? Det gör jag väl inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback