Startsidan

Bilder på Stockholm

Halojsan!

Idag hämtade vi alltså Sarah men vi hade fått fel tid till baletten så vi var tvungna att vänta i en och en halv timme så vi for på McDonalds och käkade. Där smakade vi sommarens nya glass McFlurry Ahlgrens bilar. Den var lite sliskig tycker jag. Kanske värd att smaka men jag skulle inte köpa den igen. Sen när jag och Eric väntade på baletten var det en gubbe som pruttade JÄTTEHÖGT (nu överdriver jag inte för han var kanske 20 meter bort och jsag pratade i telefon men jag vänte på huvudet för att se vad det var som lät) sen såg han att vi var där och hade hört så då blev han röd i ansiktet och skyndade bort. Det var roligt. Jag fotade lite idag med. Inget speciellt men det ser ändå så mycket trevligare ut här på bloggen om jag har bilder så här nere är några.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback