Startsidan

Blodet droppar

Oj vad tiden går fort när man har roligt! Nu är det ju dags att gå och sova. Eric vet inte att vi ska lämna blod imorgon. Jag har sagt att vi måste vakna 09.00 för att vi ska fara nånstans. En överraskning sa jag. Han tror att jag ska bjuda honom på brunch eller så och det kan han ju få tro. Eftersom man får fika på blodcentralen så stämmer det ju nästan. Undrar om han kan komma på vars vi ska när han ser att det är Susanne som hämtar oss. Det ska bli kul att se.

Nu ska jag nog se lite fotboll och sen är det dags att sova. Fast först måste vi ta fram extramadrassen. Det är bara nykära som kan sova i samma säng. Hej då!

Kommentarer
Av: Cissi

Hej!

Söt blogg med bra innehåll.



Ha en bra dag.

Av: Carro

Hehe vadå sover ni inte i samma säng? Det är ju det goaste :P

2008-06-18 @ 15:31:42
URL: http://carra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback