Startsidan

Blondinbellaskvaller!

Nästan i alla fall. Jag pratade med min vän Sandra idag och hon berättade att en ingift släkting till henne är Blondinbellas nära vän Robin! Det visste ni inte! Inte jag heller i och för sig men. Alltså, nu kanske ni tror att dom inte känner varandra alls men faktiskt så har dom firat jul tillsammans flera gånger. Är det inte fränt?! Det betyder alltså att hon umgås med en från Umeå. Jag som trodde att hon hatade dialekter, för jag menar hon pratar ju inte aaaaaalls med dialekt, fast jag vet ju inte hur han pratar. Han kanske har förrått norrland och bytt till stockholmska, vad vet jag?

Kommentarer
Av: mia

va roligt jag och carro har en tjej på jobbet som gått i samma klass som Nils blondnbellas bf! tydligen är han världens största tönt hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback