Startsidan

En stackars pojke

Nu kom jag och Eric och Urax just hem från hjälpandet. Vi åkte först till KFUMs gård vid Nydala och lastade in stolar och porslin i Arne, vår skåpbil. Det tog kanske en dryg timme. Urax hann skrämma en stackars kille som var livrädd för hundar. Men faktiskt så var det inte Uraxs fel för den där killen hoppade till och skrek när han såg Urax, dom var typ en halvmeter ifrån varandra, och då blev Urax rädd och började skälla och då blev killen jättejätterädd och sprang ut ur huset. Det var lite komiskt i allt det hemska.

När vi var klara där åkte vi till dom vi hjälpte och lastade av. Vi blev också bjudna på middag och det var snällt. Nu måste jag bestämma vad jag ska ha på mig imorgon. Det är inte det lättaste eftersom vi ska leka en massa och då vill jag inte förstöra kläderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback