Startsidan

Eric har shoppat!

Idag skulle jag och Eric fara och handla på Maxi. När vi hade kanske 500 meter kvar kom jag på att vi glömde ICA-kortet. Eftersom vi skulle handla rätt mycket bestämde vi oss för att gå och shoppa lite på Strömpilen och sen åka hem igen och handla senare. Jag hittade tyvärr ingenting på H&Ms rea men det gjorde Eric! Jag samlade ihop sex stycken tröjor av olika slag som jag tvingade honom att testa. Alla satt bra och var fina, tyckte jag i alla fall. Sen bestämde han sig för en tjocktröja och en skjorta. Jag tyckte dock att en ljusrosa skjorta var tjusig och eftersom den bara kostade 50 kronor så köpte jag den åt honom. ERIC HAR EN ROSA SKJORTA! FÖRSTÅR NI?! Bilder kommer senare. Nu ska vi åka och handla. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback